همیشه تنهاااا
همیشه تنهاااا


آرزوی نرسیده


گاهی وقتا به یه چیزایی که آرزو شو داری میرسی...

تازه میفهمی

که چقدر آرزوش

از داشتنش قشنگتر بوده !!!

شده ام سنگ صبور روزگار..... دارد تمام غم های دیرینه اش را

یک جا به خوردم می دهد...

عادت می کنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش،

به بودن کسی و سپس به نبودنش،


تنها عادت می کنم....

امـــا فراموش نه !

شبـهـا زیـر دوش آب سـرد

رهـا میکـنم بـغــض زخمـهـایـم را


در حالی که هـمــه میگـویـنـد:


خــوش به حـالــش ...


چه زود فـــرامــوش کـرد


شک کرده بـودم کسی بین ماست !


حالا: یقین دارم "مـــن" بین دو نفر ایستاده ام !

چقدر تفاوت وجود داشت ;

بین واقعیت و طرز فکر من!
 
شب هایم درد دارند.. وقتی ندانم.. چراغ اتاقت را چه کسی خاموش

می کند!!!


کاش خودم را جایی جا بگذارم و برگردم ببینم که نیستم !
 
اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم یاد اون روزایی

افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهـــتــرینو دارم . .

 
آدمهایی که به جای فریاد , سکوت می کنند , بالاخره روزی به جای

صبر کردن , در را باز می کنند و می روند .

 
در زندگی برای هر آدمی از یک روز از یک جا از یک نفر به بعد

...دیگر هیچ چیز مثل قبل


نیست! نه روزها، نه رنگ ها، نه خیابانها همه چیز میشود:

 

 

"دلتنگی!

                              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,

|
 




نازترین عکسهای ایرانی

 

 

sepideh

 

آبان 1391
مرداد 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391

 

تولد تولدم مبارک :D
اگر عشق این است ، به عاشق نبودنم افتخار می کنم !!!
تولد تولدم مبارک :D
عشق تاریخ مصرف دارد ؟
آرزوی نرسیده
متن های عاشفانه و دلشکسته
چه عاشقانه تنهام
متنهای جالب و خنده دار
متنهاي جالب وعاشقانه
عكسهاي عاشقانه و تنهايي
متنهاي عاشقانه وتنهايي
به وبلاگ عاشق تنهام!!خوش امدید.

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشه تنهاااا و آدرس asheg-tanham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





masoud
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 16364
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->